سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیامک عاشقانه جدید شهریور 92

پیامک عاشقانه جدید شهریور 92

 

 

پیامک عاشقانه جدید شهریور 92

 

 

تو که عشقو تو ویرونی ندیدی

شب سر در گریبونی ندیدی

نمی دونی چه دردی داره دوری

تو که رنگ پریشونی ندیدی

 

 

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک عاشقانه جدید شهریور 92

 

آوای باد انگار ، آوای خشکسالیست

دنیا به این بزرگی یک کوزه ی سفالیست

باید که عشق ورزید ، باید که مهربان بود

زیرا که زنده بودن هر لحظه احتمالیست

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک عاشقانه جدید شهریور 92

 

بهر وجود سایه ی وجود تو ، سایه ی من وجود یافت

خیال من در طلب خیال تو ، غیر خیال تو نبافت

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک عاشقانه جدید شهریور 92

 

من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد

من نه عاشقم و نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید

من به دنبال نگاهی هستم که مرا از پس دیوانگی میفهمد

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک عاشقانه جدید شهریور 92

 

نگاهی کرد و من را در به در کرد

یقین کرد عاشقم بعدش سفر کرد

شکستی خورد و آمد تا بماند

ولی من رفته بودم ، او ضرر کرد

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک عاشقانه جدید شهریور 92

 

حضور آرامت مدتهاست در کنارم نیست

ولی یاد تو مهمان همیشگی قلبم است

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک عاشقانه جدید شهریور 92

 

یه زحمت برات داشتم

قربونت از جلوی آینه گذشتی

این دوست ما رو هم ببوس !

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک عاشقانه جدید شهریور 92

 

عشق به پروانه بیاموخت که اندر ره شمع

شیوه اش پر زدن و سوختن و ساختن است

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک عاشقانه جدید شهریور 92

 

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک عاشقانه جدید شهریور 92

 

چشم به قفل قفسی هست و نیست

بی تو در این خانه کسی هست و نیست

کیست که چون من به تو دل بسته است

مثل من ای یار کسی هست و نیست