سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جملات زیبای عارفانه Beautiful mystic sentences

جملات زیبای عارفانه Beautiful mystic sentences

 

 

جملات زیبای عارفانه Beautiful mystic sentences

 

 

ای کاش دلم پنجره ای دیگر داشت

 

ای کاش خدا فقط شقایق می کاشت

ای کاش یکی می آمد و غم ها را

 

از قلب اهالی زمین برمیداشت….

 

 

 

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عارفانه Beautiful mystic sentences

 

آهنگ ها تنهایی را تسکین می دهند

اما تسکین تنهایی تسکین درد نیست

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عارفانه Beautiful mystic sentences

 

برهنه می آئیم

برهنه می میریم

با این همه عریانی

هنوز قلب هیچکس پیدا نیست

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عارفانه Beautiful mystic sentences

 

آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته‌ای

از این آشفته‌ام که دیگر نمی‌توانم تو را باور کنم …

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عارفانه Beautiful mystic sentences

 

 

 

 

چشم هایم را به بیمارستان می برم…

نمی دانم چه مرگشان شده!

هر شب در خواب جایشان را خیس می کنند…

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عارفانه Beautiful mystic sentences

 

نقاش نیستم

ولی دلم برایت پر می کشد…

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عارفانه Beautiful mystic sentences

 

 

 

 

از گندم پرسیدند عشقت کیه؟از خجالت زرد شد!

از گل پرسیدند عشقت کیه؟از خجالت سرخ شد!

از یخ پرسیدند عشقت کیه؟از خجالت آب شد!

از من پرسیدند عشقت کیه؟

با افتخار گفتم عشقم کسی است که داره این اس ام اس رو میخونه!

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عارفانه Beautiful mystic sentences

 

وقتی تنهاییم دنبال یک دوست میگردیم

وقتی پیدایش کردیم دنبال عیب هایش میگردیم

و وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هایمان با او می افتیم و باز تنهاییم!

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عارفانه Beautiful mystic sentences

 

عشق آدما به هم ، قصه خنده داریه

اولش قشنگ و بعد همش گریه زاریه !

وقتی عشق ها همه از دم مثل هم تموم میشن

چرا باز باید شروع کرد ، آخه این چه کاریه ؟

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عارفانه Beautiful mystic sentences

 

در درون ذهن من هرگز نمیمیرد کسی

مرگ مرا ماتم و غم نمیگیرد کسی …

رفته ام من سال ها از خاطرات این و آن

یک سراغ ساده هم از من نمیگیرد کسی….!