سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جملات زیبای عاشقانه Love beautiful sentences

جملات زیبای عاشقانه  Love beautiful sentences

 

 

جملات زیبای عاشقانه  Love beautiful sentences

 

 

 

دیشب که باران آمد …

 

میخواستم سراغت را بگیرم …

 

اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم

 

باز زیر چتر دیگرانی

 

 

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عاشقانه  Love beautiful sentences

 

 

نترس از شب مستی ، بیا و عاشق باش

فروغ دیده مجنون ، بهای صادق باش

من و کبوتر عاشق به روی یک دیوار

دو پنجره ، دو ستاره فدای یک دیدار . . .

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عاشقانه  Love beautiful sentences

 

اگه می گفتی می خوامت دلم دیگه غصه نداشت

شب چشام خوابش می برد نیازی به قصه نداشت

اگه می گفتی می خوامت تو دنیا چیزی کم نبود

رو خاطرات خوبمون هاشور زرد غم نبود . . .

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عاشقانه  Love beautiful sentences

 

ما عاشق فهم و ادب و معرفتیم

ما خاک قدوم هرچه زیبا صفتیم

از زشتی کردار دگر خسته شدیم

محتاج دو پیمانه می معرفتیم . . .

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عاشقانه  Love beautiful sentences

 

از خدا خواهم نبخشاید تو را

این چه رسم دوستی باید تو را

تو که می دانی در قلب منی

این همه دوری و بی مهری چرا ؟

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عاشقانه  Love beautiful sentences

 

درکوچه های عشق دنبال منی

من فکر می کردم فقط مال منی

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عاشقانه  Love beautiful sentences

 

این دل اسیر مهر روی توست نمی دانی ؟

ای همرنگ چشم من ، تو فال منی . . .

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عاشقانه  Love beautiful sentences

 

چقــدر باید بگذرد

تا مـن در مـرور خـاطراتم

وقتی از کنار تــو رد میشوم

تنـــم نلــرزد…

بغضــم نگیــرد…

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عاشقانه  Love beautiful sentences

 

 

در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد

در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است…

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عاشقانه  Love beautiful sentences

 

گاه کوچکم می بینی و گاه بزرگ…

نه کوچکم و نه بزرگ

خودت هستی که دور می شوی و نزدیک…

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

جملات زیبای عاشقانه  Love beautiful sentences

 

آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت

ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود

تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی…