سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس ام اس تیکه دار سری جدید New Josh SMS

اس ام اس تیکه دار سری جدید New Josh SMS

 

 

اس ام اس تیکه دار سری جدید New Josh SMS

 

 

گرگ ها همیشه زوزه نمیکشند . . .

 

گاهی هم می گویند :

 

دوستت دارم . . .

 

و زودتر از آنکه بفهمی بره ای ، میدرند خاطراتت را . . .

 

و تو می مانی با تنی که بوی گرگ گرفته . . . !

 

 

 

 

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

اس ام اس تیکه دار سری جدید New Josh SMS

 

زمانی می رسد که تمام عاشقانه هایم برای تو

در یک کلمه خلاصه می شود :

گور بابات !

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

اس ام اس تیکه دار سری جدید New Josh SMS

 

ترکت میکنم و تنهایت میگذارم…

تا بیش از این انرژی ات را صرف نکنی برای…

صادقانه دروغ گفتن…

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

اس ام اس تیکه دار سری جدید New Josh SMS

 

گاهی به بعضـــــیا باید گفت :

عزیزم اگه برام بـــزرگ شده بودی

فقط به خاطر خطـــای دیــدم بود  !

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

اس ام اس تیکه دار سری جدید New Josh SMS

 

هر وقت در فریب دادن کسی موفق شدی

به این فکر نکن که اون چه قدر احمق بوده !

به این فکر کن که چه قدر بهت اعتماد داشته

و تو چه قدر پست و بی وجدان بودی

که از این اعتماد سوء استفاده کردی !

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

اس ام اس تیکه دار سری جدید New Josh SMS

 

خنده ام میگیرد…

وقتی پس از مدتها بی خبری

بی آنکه سراغی از این دل بگیری…

می گویی دلم برایت تنگ است …

یا دلم را به بازی گرفته ای

یا معنای واژه ها را خوب نمی دانی ؟

دلتنگی … ارزانی خودت

من دیگر دلم را به خدا سپرده ام…

 

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

پیامک ، اس ام اس و متن کوتاه عاشقانه داغ و جدید

اس ام اس تیکه دار سری جدید New Josh SMS

 

هی فلانی!

دیگر هوای برگرداندنت را ندارم…

هرجا ک دلت میخواهد برو…

فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من ب سرت زد،

آنقدر آسمان دلت بگیرد ک با هزار شب گریه چشمانت،

باز هم آرام نگیری…

و اما من…

بر نمیگردم ک هیچ!

عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم،

ک نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی،با خاطراتم قدم بزنی!